Group_mobile.jpg

תנועה, מודעות וריפוי הגוף

שיעור קבוצתי

סובלים מכאבים חוזרים ונשנים?
התנועה הולכת ומצטמצמת והגוף נעשה נוקשה?
אחרי ישיבה ממושכת מול המחשב הגב מתעייף, והעורף נתקע?


שיעורי מודעות באמצעות תנועה מתקיימים בקבוצות ומתמקדים בעבודה על מרכז הגוף, תוך גיוס וחיזוק שרירי הליבה ותרגול נשימה נכונה.

כל שיעור מורכב מרצף של תנועות עדינות, הנובעות ממקום של חיבור עמוק, טבעי ומדיטטיבי, ומלוות בתשומת לב גם לאיבר המתנועע וגם לשאר חלקי הגוף. הבחנה זו תורמת לשיפור ההרגשה הכללית, התפקוד היומיומי, היציבה, הישיבה, הראייה, הנשימה, שיווי המשקל, המודעות העצמית והדימוי העצמי, ומאפשרת לכל אחד לגלות את הקצב האישי שלו ולהרחיב את טווח התנועה.

כדי ללמד את הגוף לתפקד בנוחות, בקלילות וביעילות, מתנהלים רוב השיעורים בשכיבה. באופן זה ניתן להקטין את השפעת כוח המשיכה ומתח השרירים, ולבצע תנועות איטיות ועדינות ללא כל מאמץ.

השיעורים מיועדים לכל מי שרוצה לחזק את גופו באופן עמוק ושיטתי וללמוד את הבסיס לתנועה נכונה ומודעת, ובמיוחד לאנשים עם קשיים או כאבים הקשורים ליציבה, לבעיות מפרקים, בעיות קואורדינציה ושיווי משקל, ולנשים אחרי לידה, בגיל המעבר ובגיל השלישי.
 
בשיעורי פלדנקרייז תחוו עולם תנועתי שלם ומגוון שיחזיר את התנועה הטבעית לגופכם ויעשיר אותה מאד.


אורך השיעורים 50 דקות ומתקיימים פעמיים בשבוע:

ימי א' ד' בשעה 9:00 בבוקר
ימי א' ד' בשעה 17:30 אחה"צ
ימי א' ד' בשעה 18:30 בערב

ימי ב׳ ה׳ 9:00 בבוקר, שיעורי אונליין ב-zoom



דוגמה לשיעור מוקלט [12 דקות]

שיעור פלדנקרייז מוקלט

השיעור מתמקד בגלגול האגן ותנועת הגב התחתון.

הכינו בבית פינה שקטה ונוחה לתרגול.

מזרן / שמיכה / שטיח.

אם יש צורך בכרית - קפלו סדין או מגבת והניחו מתחת לראש. חשוב שהכרית תהיה קשיחה.

"יומיים אחרי שאני יוצאת משיעור אני עדיין מרגישה שגבהתי בשני סנטימרים" מ.י.